Brawler Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 På Nintendo.sestår det att Nintendo Revolution kommer ut nån gång under 2006 och det finns även en bild på den på hemsidan som jag tycker e fuL! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 (redigerat) Vad har Revulution med Game boy micro att gjöra ? :blink: Redigerat 21 Maj 2005 av PCH Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 Ja exakt Men om Revulution kommer ut 2006 så kanske Micro kommer ut efter Revulution ;) Men jag har aldrig set mickro på nån hemsida för Är det en ny som dom just har lagt ut på nätet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 Den var ju ganska snygg... (Iaf snyggare än PS3...) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville10 Skrivet 23 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2005 (redigerat) E3 2005: Game Boy Micro Nintendo presenterar världens minsta Game Boy! På presskonferensen innan E3 visade Nintendo Game Boy Micro – en helt ny Game Boy som spelar alla Game Boy Advance-spel, fast i ett mindre format! Game Boy Micro är endast 10 cm bred, 5 cm hög och 2 cm djup i runda slängar. Enheten väger inte mer än 80 pappersgem! Skärmen är mindre än Game Boy Advance SP-skärmen, men skarpare och fortfarande bakgrundsbelyst. Dessutom är skärmens kontrast justerbar så du kan anpassa den för inom- och utomhusljus. Skalet går att byta, så du själv kan ändra utseende på din Game Boy Micro när du vill. Batteriet är uppladdningsbart och enheten har uttag för vanliga hörlurar. Game Boy Micro släpps i USA i höst, Sverigelanseringen är inte fastställd ännu. Kopierat från www.nintendo.se http://www.nintendo.se/archive/news/20050517_c_big.jpg Redigerat 23 Maj 2005 av ville10 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 29 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2005 gameboy micro kommer ut i sverige den 1 september. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 JAG SÅG DEN NYHETEN I MARS nintendo.se Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Serpent Skrivet 25 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2005 Fast vad är det för mening med att köpa GBA Micro när man redan har GBA Sp?? Jag tänker då inte göra de. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 25 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2005 Konstigt att det var en nyhet på E3 fatosh... Och nyheten kom ut 2005-05-17! Konstigt att du hade sett den innan alla andra.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg