Ratiasu Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 I skolan så skulle vi skriva mini-mysterier och d e en av d värsta jag vet >.< Kan inte nån hjälpa mej me att komma på nåt mysterium?Ska lämna in d imor så jag ha inte mycke tid så plz!Hjälp mej!>.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 hmm, menar du en deckar gåta? en man blev mördad, 3 misstänkta, en spelade golf, en växlade Randen pengar till sin Zimbawe resa och en sov....... ( den andre e den skyldige för i zimbabwe har man dollar inte randen så byt nu ut valutor, lägg till namn och utveckla så skall det säkert gå bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 18 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 Ah taack ^.^ Förresten vettu va "växla pengar" heter på engelska?För man ska gåtorna på engelska X) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomi Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 kan du växla 5 dollar åt mig? = can you give me change for 5 dollars? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 men, om man vill växla 5 dollar till ex 500cent så säger man så.... men växa från dollar till kronor heter nåt annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.