vi får väll se...
Vad Blir Jordens Undergång?
Ni menar du väl, jag vet redan det. Så ni bör ändra uppfattning innan det är för sent
fuska.ses egen lilla domedagsprofet Xade....
jag blir verkligen så rädd ! *blir über konservatriv kristen*
↗ till inläggetNu vet du väl knappt vad du pratar om?Jaha, sånt gillar jag inte. Men gud kommer straffa de som driver med honom.
Jag vet vädligt mycket om vad jag pratar om. och då menar jag VET
Om du på allvar tror att kristendomen handlar om straff så har du inte alla hästar hemma.
Det handlar om att man ska tro på gud, de som inte gör det eller gör onda saker såsom mord blir straffade
Den som inte tror på Gud genom hela livet kommer bli straffad? Hur tusan tänker du?
jag vet att gud finns, jag tänker som så att man kan leva livet bara man inte gör något som gud absolut förbjuder.
att utsätta sina barn för livsfara för att verka tufft, tycker gud är skojigt då eller ? eller att stjäla saker ?
Gud förlåter. Men om man inte ens tror på han blir det svårare.
då skall jag börja tro, precis innan jag dör...
Xade du säger att du bara tänker på dig och dom i din närhet och det låter inte alls kristet och om gud nu vill att man ska hålla sig till hans regler borde inte det vara ett undantag.
Poängen är det att jag tror på gud!
men gud förlåter som sagt
↗ till inläggetja ok gud förlåter men det betyder väl då oxå att man inte ska upprepa sina "synder". Och om du inte känner att dina åsikter är fel varför ska han då förlåta dom?Poängen är det att jag tror på gud!
men gud förlåter som sagt
För att de inte är fel... dessutom vet jag det viktigaste av allt, att han finns.
tror man inte ens på honom blir det mycket svårare...
Definiera "Han" En gubbe med vitt skägg ?
Metorerna Kanske Missar 10000000 Gånger:O´:P :medieval:
Till slut träffar det.
Gud är en HAN. Men ingen gubbe med vitt skägg...
hur ser han ut då ?
skojigt vetande: En rysk kosmonaut fick frågan, " såg du gud där uppe? ". Och han svarade "Ja, hon var svart".
Tänk på det