💬
Logga in
Fuska.se

Vad Blir Jordens Undergång?

349 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling

det finns mycket forskning på att man skulle kunna skapa atmosfär på en planet om det skulle hända nått med jorden och den planet som liknar jorden mest är mars.

Nivå 0 · Nykomling

ja tror atmosfären tar slut å vi blir brända till dös...sen sprängs jorden <_<

7 Nov 2005
Nivå 0 · Nykomling Moderator Moderator
↗ till inlägget

Vet du ens vad som händer när solen slocknar... först blir den så stor att den suger upp alla planeterna. Sen krymper den igen och försvinner. Vi lär aldrig rädda en hel civilisation ut ur vårt solsystem...

Whatever, vi är ändå utrotade långt innan det...

Nivå 0 · Nykomling

Tror inte jaag

det kan ju komma en komet när som helst, vad skulle du säga då?

Nivå 0 · Nykomling

Det var trevligt att känna dig ?

Snarare: "Nej, jag har slösat bort mitt liv på att vara laglig och lydig och nyttig, varför trodde jag inte på Xade" eller nåt liknande.

Nivå 0 · Nykomling

haha, inte särskilt troligt

Men du hade väl önskat att du hade levt livet när du kunde

8 Nov 2005
Nivå 0 · Nykomling

hmm, nä. Eftersom man troligtvis kommer se den, långt innan den äns passerar månen så lär jag ha lite tid och göra några saker, jag måste ha gjort, innan jag dör

som vad då? rädda regnskogen?

Jag hade själv "roat" mig på mitt sät som jag inte tänker säga vad det är...

Nivå 0 · Nykomling

Rädda rengskogen ? Nej du, verkligen inte.

9 Nov 2005

Typ din stil... alla ska ha det bra, rädda miljön osv... så ska man aldrig tänka

10 Nov 2005
Nivå 0 · Nykomling

Eh, jo det ska man, lite grann iaf, annars har man ingen jord att leva på.

Nivå 0 · Nykomling

ifall en komet håller på att krachar me jorden inom närmaste..vad ska jag säga,10 timmar då tror jag inte att den första tanken man får e att rädda regnskogen,eller jord...knappast...eftersom ifall man e död hur ska man då utnytja jorden man tog hand om..??

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Naj, inte då, men nu, när man har jorden på obestämd tid så att säga..hade det vart 10 timmar kvar hade jag bett en bön, och sedan gjort vadfan jag ville!

Nivå 0 · Nykomling

intressant :P..men 10 timmar e inte så mycket så...

↗ till inlägget

ifall en komet håller på att krachar me jorden inom närmaste..vad ska jag säga,10 timmar då tror jag inte att den första tanken man får e att rädda regnskogen,eller jord...knappast...eftersom ifall man e död hur ska man då utnytja jorden man tog hand om..??

säg inte att du hade betett dig lagligt... man hade röjt hela tiden!

11 Nov 2005
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

man skulle väl inte tjäna nåt på att bete sig olaligt..man skulle ju iallafall dö så vad skulle man har för användning för dom tjuvade sakerna..

men du som tror på gud..du vet väl att man inte får då tjuva o sånt.. :blink:

12 Nov 2005

bestämmer du vad jag gör eller? tror du att du kan ge order?

får man säga att man skulle våldtagit massa snygga tjejer om jorden var på gång att gå under? OBS! jag har inte sagt det

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in