💬
Logga in
Fuska.se

Vad Blir Jordens Undergång?

349 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling Moderator Moderator

dinosaurierna dog av en komet. det kommer vi också göra

Nivå 0 · Nykomling

1.solen kommer att slockna om 10 miljarder år inte växa...

2.ifall det nu kommer kometer till jorden,när tror ni att det kommer att hända...???

NEJ!!!! den slocknar inte bara. den växer och blir hur stor som helst!!!!

den bli gigantiskt och sväller ända ut till mars och sväljer allt i sin väg. sen tar det många miljarder år innan den krymper och tillslut försvinner

kometerna kommer och 1 år, 100 år, 10000 år eller om 2 minuter. alltså vet man inte när. man kan inte gissa

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

NEJ!!!! den slocknar inte bara. den växer och blir hur stor som helst!!!!

den bli gigantiskt och sväller ända ut till mars och sväljer allt i sin väg. sen tar det många miljarder år innan den krymper och tillslut försvinner

kometerna kommer och 1 år, 100 år, 10000 år eller om 2 minuter. alltså vet man inte när. man kan inte gissa

eee.ok men hur vet du att solen kommer att växa så stort...det finns inga bevis på det...

men man kan alltid ha teorier om kometen... <_<

Nivå 0 · Nykomling

jo... att solen kommer att växa så stor finns det bevis för. Så gör alla andra stjärnor som dör.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

jo... att solen kommer att växa så stor finns det bevis för. Så gör alla andra stjärnor som dör.

inte för att vara emot o sånt säg till mig några bevis på det...
Nivå 0 · Nykomling

Att alla andra stjänor gör så. Det har forskare suttit och glott på i åratal och alla stjänor har gjort lika dant. Så varför skulle inte solen göra så ?

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Att alla andra stjänor gör så. Det har forskare suttit och glott på i åratal och alla stjänor har gjort lika dant. Så varför skulle inte solen göra så ?

ja men det e det frågan man måste hitta svar till varför...så då finns det efterallt så stora bevis skulle säga att det var ett teori i sånna fall..
Nivå 0 · Nykomling

Jag tror att vi kommer utplåna oss själva, när nån korkad person uppfinner nånting kraftigare än atom bomben och terroristerna får hemskare idéer. Om de kan spränga sig själva varför skulle dem inte spränga allt mänskligt liv?

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Jag tror att vi kommer utplåna oss själva, när nån korkad person uppfinner nånting kraftigare än atom bomben och terroristerna får hemskare idéer. Om de kan spränga sig själva varför skulle dem inte spränga allt mänskligt liv?

ja men jag undrar när den sorten av bomb ska komma..

intressant fakta:atom bomben uppfanns av albert einstein av misstag,han gjorde ett fel och då blev det ett atom bomb.

Nivå 0 · Nykomling

"vad blir jordens undergång?" mitt svar: cool!

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

vad har cool med detta att göra..???

ska "cool" vara det största skälet till jordens undergång...elr,vad menade du..???

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

jag tror att jordens undergång kommer att så cool ut, eller om vi ruttnar sakta genom att dränka oss själv i våra egna avgaser, men det skulle suga

Senast ändrad:

17 Nov 2005
Nivå 0 · Nykomling

Ja , många medlemmar här är ju under 10, så man kan ju inte förvänta sig bara seriösa svar/tankar.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

flera tusen meteorer är nära jorden varje dag..... än har ingen träffat

Haha den var bra du...

Forskarna på N.A.S.A. forskade fram förra året att det är en meteor på väg mot jorden. Det är så att det är 60% chans att den missar det betyder att den förmodligen kommer träffa 10:e av jorden och därför kommer den skapa en lika dan händelse som månen och det betyder att om den träffar en 10:e så kommer det bli ungefär +10.000 grader celsius precis där den träffar och sprida säg runt jorden och när värmen täcker hela jorden kommer jorden att vara ungefär +3000-5000 grader celsius. Detta betyder att jorden kommer få en till satelit (måne) som kommer att cirkulera runt jorden och nästa gång en meteor är påväg imot jorden är det bara 90% chans att den träffar. Forskarna har forskart mer detta året och kommit fram till en den bör paser/träffa jorden om ungefär 15-27 år :D LÄS!

Läser mycket av vad N.A.S.A. kommit fram till mitt intresse är ju astronomi :D!

Nivå 0 · Nykomling

NÄRA sa jag.... det betyder inte nära som vi menar det, utan nära i rymden. Det flyger runt en massa stenar i rymden, och de är "nära" jorden

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

NÄRA sa jag.... det betyder inte nära som vi menar det, utan nära i rymden. Det flyger runt en massa stenar i rymden, och de är "nära" jorden

just det många e nära till och med för nära,så man vet aldrig när en elr flera tar tågspåret mot jorden och orsakar mycket förödande...men vi får se man e ju inte säker..
18 Nov 2005

Fusion: Acceptera att solen växer!!!

kometer är helt klart det som dödar oss

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Fusion: Acceptera att solen växer!!!

kometer är helt klart det som dödar oss

Jag får väl tycka vad jag vill,så som du tycker om dina konstiga åsikter.

Ifall stjärnorna växer betyder det väl inte att solen måste växa.

Man kunnde säga att det är en teori,och ingenting annat än det,och därför måste man forska vidare om detta,ifall solen växer eftersom dem kanske har undersökt stjärnorna men det betyder inte att solen har samma egenskaper så att dem kan utvecklas på samma sätt.

hahahahaha, om du inte visste det så är solen en stjärna ! hahaha, dessutom kan man inte tro inom detta, det är så det blir... hahaha

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in