Nain Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 Fanns inte så många snygga för oss :( men lägrena var roliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 Jag var egentligen mest med för att en kompis skulle vara med...Man ville ju ha kul och så...Fast det var i stort sett bara 1-dagars läger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fuel Skrivet 23 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2005 Anledningen till att man låter ungdomar konfirmera sig i tonårebn är väl för att det är då de är mest påverkbara...och ni som gör det fast ni ändå inte är troende USCH! Tänker bara på presenterna...riktiga bitchar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 24 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2005 Anledningen till att man låter ungdomar konfirmera sig i tonårebn är väl för att det är då de är mest påverkbara...och ni som gör det fast ni ändå inte är troende USCH! Tänker bara på presenterna...riktiga bitchar! Om kyrkan skulle hjärntvätta så borde det vara bättre (för kyrkan) att konfrimationen ägde rum när barnet i fråga var ca 9-10 år gammal eftersom de är lätta att påverka då.Så jag tror inte att kyrkan anordnar konfrimation p.g.a. hjärntvätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 24 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2005 Jag har konfirmerat mig, i våran tro, gör man det vid 8+ års ålder typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 24 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2005 vad har du för tro då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.