Hoppa till innehåll

Ny Dator


Farenhait

Rekommendera inlägg

Jag ska köpa en ny dator jag vill ha en snabb internet dator så jag kan surfa hela dan utan att den blir seeg. OBS. ingen speldator!!

 

Jag har 7000-10 000 att spendera för kan ni ge mig råd och tips så jag vet vilken jag ska samla till den får inte vara över 10 000.

Den ska stå upp inte som dem där gamla datorerna som ligger ned. :blink:

Serösa svar.

 

Jag behöver en skärm med en platt ska det va behövs ej vara för stor.

Har 2000 att spendera på skärmen bra ska den va om begagnad ska den va i bra skick. Seriösa svar.

 

Jag behöver en mus också ingen spelmus en vanlig liten och behändig.

har 500 att spendera behövs ej va trådlös. Det ska va en scroll. Om trådlös ska det va en bra signal på den. Serösa svar.

 

Jag behöver ett tangentbord me ett bra tangentbord som passar till musen.

Har 500 att spendera ska ej va begagnat. kan va trådlös om bra signal helst inte.

Seriösa svar.

 

Pris på allt om man har dator från 10 000: 13 000kr

Oj oj oj hur ska jag kunna skrapa upp de :D

Får väl tigga av ett fyllo på stan.

 

OBS. Ej Fujutsi Simens.

Gärna ett märke som riktar sig till datorer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst wångö

ööööhhh.., inte fujitsu siemens ??? varför ??

 

min äger ju aset. . den ä 2 år men ä ändå bättre än den du KOMMER att köpa !. (om du inte köper siemens) :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Nej jag vill inte ha en Fujutsi Simens för att jag inte tycker dem är nå bra.

Ni kan komma med förslag på nån bra Dell dator gillar Dell

Du wångö du kan inte bedöma en dator som jag inte har köpt du vet inte hur bra den kommre vara har inte heller sagt att din dator är dålig jag tycker jag ska få bedöma själv vad jag tycker och inte tycker!! :(

Redigerat av Farenhait
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst wångö

haha .. ne ja överdrev lite kasnke .. men den äger iaf .. :D ..

 

men köp den nya dell, speldatan . :cool: ... Xps lr nått.. lr så mycke pengar kasnke du inte hade.. den kostade visst typ 25 000 .. men de finns ja andra billigare dell.. köp me minnst 512 mb ram o grymt grafik kort .. :D .. måste ju ha lite spel på den iaf . :P .. även om de bara skulle va en surfdata .. ska du bara ha en surfdata kan du ju ta en gammal o sätta in nytt minne o lite sånt annars..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...