chriss Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 hummmm.. Om jag vill ställa in så man kan fuska när man spelar wc3 ja å en kompis.. hur gör man då?? kan man göra det?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 Tror inte att det funkar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 17 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2005 tryck bara på send messege knappen och skriv in fusket....inte alls svårt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 17 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2005 om du gör så på ett LAN, så blir du inte populär.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredrikm92 Skrivet 30 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2005 det går inte att fuska på Multiplayer :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 det är väll för väl.. ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nr.7 Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 (redigerat) Det går visst att fuska på multiplayer... Men man måste: 1.Ha gjort om banan i world edit och på triggers lägger man in fusk. 2.Man måste creata 3.spela,fuska,vinn :kung: Redigerat 6 Juli 2005 av nr.7 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 det finns fusk som funkar endå på lan o online -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coco Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 finns inte fusk som funkar online tror mig jag har testat ^^ men du kan ladda ner trainer som du kan fuska online med... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 finns inte fusk som funkar online tror mig jag har testat ^^ men du kan ladda ner trainer som du kan fuska online med... men lol jo de gar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coco Skrivet 12 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2005 nej du kan inte t.ex skriva in "Whosyourdaddy" när du kör en battle.net match! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 12 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2005 nej du kan inte t.ex skriva in "Whosyourdaddy" när du kör en battle.net match! MEN LOL MENAR DU DET?!?!?!? DET FINNS PROGRAM P-R-O-G-R-A-M !! HATA DESSA N00BS SOM TROR DOM KAN ALLT Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg