Tidus26 Skrivet 9 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2005 Man behöver inte köpa alla starters deck som finns typ, man köper ett starters deck och sen köper man boosters pack och lär sig använda dem korten man har. Och väldigt ondödigt att slösa upp flera tusen på kort , du som nu har så många borde lära dig köra med dina kort, tänkta ut strategier osv. Lär dig dina korts egenskaper och använd pengarna på nått annat en kort....... Och även om du har exodia och en massa andra super bra kort så finns det grejer man använda för att förstöra, och föresten svaga kort kan ofta vara bättre en starka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 Red-eyes darkness dragon är bara bra om man har drakar i sin graveyard Ja och det har man om man har en draklek! desutom har den 2400 atk och 2000 def utan några drakar alls! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 Ja, men man behöver ofra ganska många drakar om han ska bli bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 Jag har enbart Zombie madness o vinner över Min brossa + hans polar tsmns för jag spelar smartare än dem. O samanlagt har de 5 st såna stora lekar ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 16 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2005 (redigerat) jag tycker du ska skaffa : Swift , Magical Hats , Neo Aqua Madoor Jag har magical hats... men den SUGER! :P Men Bonden... jag känner till ett trap kort som man kan spela när motståndaren spelar dark hole: white hole effekt:istället för att alla monster på planen förstörs så blir DINA monster INTE förstörda! Bara motståndarens! :kung: :cool: OBS: den kan inte aktiveras när DU spelar dark hole. :mellow: En gubbe... det finns ett annat kort som har samma effekt som red eyes darkness dragon: blue eyes shining dragon! Men man måste offra en blue eyes ultimate dragon för att få spela den... men den har 3000 i attack och 2500 i försvar! Så man kan säga att darkness och shining är nästan lika bra. ;) Redigerat 22 Juni 2005 av ruby king Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KAIBA Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 jag kör med nästan enbart fiends och den leken har jag bygt upp av kort dragna i små pack vinner nästan alltid Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 30 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2005 Jag känner till ett kort (eller snarare fem) som har (nästan) samma effekt som exodia! lol Desteny board som är ett trap kort kan man bara aktivera när det är motståndarens end phase, varje gång som det är motståndarens end phase får man lägga ett specielt spell kort från handen eller leken. Om man tittar på alla korten så ser man att det bildar ordet 'final'. när alla korten är ute så vinner man.Desteny board respenterar 'f' och alla andra korten heter 'spirit message'.när 'f' är ute på plan så spelas 'i' sen 'n' sen 'a' och till sist 'l'. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.