Hoppa till innehåll

Yugioh!

Gäst Andreasswf

Rekommendera inlägg

Man behöver inte köpa alla starters deck som finns typ, man köper ett starters deck och sen köper man boosters pack och lär sig använda dem korten man har. Och väldigt ondödigt att slösa upp flera tusen på kort , du som nu har så många borde lära dig köra med dina kort, tänkta ut strategier osv. Lär dig dina korts egenskaper och använd pengarna på nått annat en kort....... Och även om du har exodia och en massa andra super bra kort så finns det grejer man använda för att förstöra, och föresten svaga kort kan ofta vara bättre en starka.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag tycker du ska skaffa :

Swift , Magical Hats , Neo Aqua Madoor

Jag har magical hats... men den SUGER! :P

Men Bonden... jag känner till ett trap kort som man kan spela när motståndaren spelar dark hole: white hole

effekt:istället för att alla monster på planen förstörs så blir DINA monster INTE förstörda! Bara motståndarens! :kung: :cool: OBS: den kan inte aktiveras när DU spelar dark hole. :mellow:

En gubbe... det finns ett annat kort som har samma effekt som red eyes darkness dragon: blue eyes shining dragon! Men man måste offra en blue eyes ultimate dragon för att få spela den... men den har 3000 i attack och 2500 i försvar! Så man kan säga att darkness och shining är nästan lika bra. ;)

Redigerat av ruby king
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 3 veckor senare...
  • 4 veckor senare...

Jag känner till ett kort (eller snarare fem) som har (nästan) samma effekt som exodia! lol Desteny board som är ett trap kort kan man bara aktivera när det är motståndarens end phase, varje gång som det är motståndarens end phase får man lägga ett specielt spell kort från handen eller leken. Om man tittar på alla korten så ser man att det bildar ordet 'final'. när alla korten är ute så vinner man.Desteny board respenterar 'f' och alla andra korten heter 'spirit message'.när 'f' är ute på plan så spelas 'i' sen 'n' sen 'a' och till sist 'l'.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...