Deoxys 2 Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 SNÄLLLA HJÄLP MIG!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 vilken grind ? du måste vel va member ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drage Skrivet 26 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2005 Är det tibia eller runescape? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 27 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2005 tibia eller rs om de e på träningen på rs så högerklickar du på grinden och klickar på open gate Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
aligon Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 min kompisar har haft samma problem. du ska snacka med snubben som springer runt i första rummet.. folk glömmer det och trycker på dörren direkt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Grattis du har just väckt en jätte gammal tråd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 varför väcka en sån gammal tråd?? den borde iaf låsas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
aligon Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 sorry visste inte, ble medlem här igår... ska inte hända igen.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Walker Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 bara lugn... *anmäler aligon, så han ska bannas (ironi)* bara så du vet, du kan kolla när tråden skapades ovanför texten på inlägg #1 =) eller nått.... sååå... det var det jag ville säga men det finns heler ingen regle som säger att man INTE får väcka gammla trådar... :) p.s. önskar dig lycka till på fuska här Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg