Gäst willeo Skrivet 30 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 du kanske har blivit bannad :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 30 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 Är det inte så att det finns linux servrar. De kan jag inte spela iaf. det kanske är felet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 30 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 putte-93 : har du köpt spelet lr laddat ner de ? om du ahr laddat ner de så ä de cd-keyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
putte-93 Skrivet 1 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 jag har köpt spelet...och det finns inga mörk grön de finns bara röde å ljus gröna.<_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 jag har köpt spelet...och det finns inga mörk grön de finns bara röde å ljus gröna.<_< men du kan ju bara köra dom ljusgröna,.. o sen . har du tillåtit speöet att komma igenom brandväggen ? :bah: :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
putte-93 Skrivet 1 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 det vet ja inte..annars hur gör man de?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 på vissa kan man gå in i den o tilllåta vissa program . på andra kommer de upp en ruta om de när man kopplar till internet .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
putte-93 Skrivet 2 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 det funkar än då inte!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 ne då vet ja inte va de kan va tyvärr.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
putte-93 Skrivet 3 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 ok... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
putte-93 Skrivet 9 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2005 men HALLÅ!!!!jag måste verkligen ha HJÄLP!!! (sorry för dubbel inlägg...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammstein_lover Skrivet 11 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2005 jag har ett liknande problem varje gång jag ska spela online säger den wrong version would you like to update och när jag trycker yes så händer ingenting vafan e det för fel????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.