💬
Logga in
Fuska.se

Vilket Är Din Favvo Ämne I Skolan?

55 svar · startad

Svenska och musik.

Nivå 8 · Veteranfuskare

Annat

RAST

25 Jul 2005

Idrott ffs :P

Idrott helt klart.

26 Jul 2005

Ursäkta mig men...Har du kollat in DENNA sida???

KOLLA INNAN DU GÖR ETT EGET ÄMNE! :angry:

Senast ändrad:

27 Jul 2005
Nivå 7 · Fuskare

Visst, men det är ingen omröstning smarto ;). Själv tycker jag bild är roligast.

28 Jul 2005

Idrott :rambo:

14 Aug 2005
Nivå 4 · Lärling

IDROTT e nog bäst...

Nivå 3 · Lärling

1 NO

2 Matte

3 Engelska

allt annat är så tråkigt... specielt idrott

15 Aug 2005
Nivå 2 · Novis

Musik :)

Nivå 7 · Fuskare

HEMKUNSKAP

25 Aug 2005
Nivå 6 · Fuskare

Rätt svårt det här..

Iaf röstade jag Idrott. Men Musik kommer inte långt efter.

Det samma gäller NO.

Nivå 3 · Lärling

idrott och bild! bild hade vart bäst om det inte vore för att bildlärare sällan ens har utbildat sig till det. de är för det mesta klassföreståndare som hoppar in i bild för de anser det "mindre viktigt"

26 Aug 2005
Nivå 7 · Fuskare

Jag svarade annat för jag går EL-programmet och älskar det. Det jag älskar mest i EL-programmet är datortekniken.

Nivå 11 · Veteranfuskare

Tja, matte, svenska, engelska, geografi. Sånt som jag är allmänt bäst att använda hjärnan på. Jag tar matte. Engelska och svenska är bara roligt när man äger andra på stavning och grammatik. Geografi är mest bara kul när man letar städer/floder/länder osv. Men matte är nog aldrig tråkigt(sålänge man inte lär sig något nytt villsäga).

Awww, missade ett ord. Attans.

Senast ändrad:

27 Aug 2005
Nivå 3 · Lärling

Svårt :S ja vet faktist inte riktigt så jag tar "annat" om de skulle finnas vet inte skulle jag tagit de

3 Sep 2005
Nivå 1 · Novis

Svenska å matte

Aaaarghh!! Får mardrömmar av min idrottlärare :( Hon gjorde så att jag AVSKYR idrott... (Har haft henne i hela mitt skolliv)

Röstade på Engelska för läraren i den är så underbar :D Hon verkligen uppmuntrar elever utan att det känns tjatigt och man känner sig verkligen upplivad efter hennes lektioner.

Lärare spelar faktiskt stor roll i ämnen. Jag kanske skulle älskat idrott om Engelska-läraren undervisade i ämnet :) Vem vet.

Matte!

16 Sep 2005
Nivå 12 · Mästerfuskare

NO just nu.

Skulle väl tagit hemkunskap om vi inte skulle ha Teori där -.-

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in