yggo_17 Skrivet 25 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2005 Jag ladda för nån dags sen ner Americas Army. Och nu har jag kört ett par träningar (med prov). Och nu ska jag köra ett uppdrag på "Misson". Men då när jag klickar på den knappen som man ska klicka på för att börja uppdraget så funkar det inte. dvs Inget händer när jag klickar på knappen! Och banan är grön så jag kan alltså köra den. //yggo :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 26 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2005 Är du säcker på att spelet är komplet nerladdat? Ibland kan folk ändra sacker som förstör spelet bara för att j*vlas om du försor vad jag menar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crumbs Skrivet 7 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2005 Jag ladda för nån dags sen ner Americas Army. Och nu har jag kört ett par träningar (med prov). Och nu ska jag köra ett uppdrag på "Misson". Men då när jag klickar på den knappen som man ska klicka på för att börja uppdraget så funkar det inte. dvs Inget händer när jag klickar på knappen! Och banan är grön så jag kan alltså köra den. //yggo Prova att klicka på "Filter" och välj Mission/Bana där istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.