Hoppa till innehåll

Behöver Hjälp Med Gran Turismo 4!

Rekommendera inlägg

vilka race ska man köra för att få pengar så att man kan köpa nya bilar jag har bara 1 bil nu en Nissan och jag kan inte heller köra på A speciel Banor? kan man skaffa högre körkort isåfall hur?! ;) <_< :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 58
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

för att få mera pengar kan du köra på special conditions, den andra tävlingen "costa di amalfi" där vinner du en toyota RSC rally raid car kör då racet igen med den och då får du en till som du kan sälja för 265 000 cr.

för att få nya körkort ska du gå till den där konen som det står "licens" under tror jag ta då national "b" körkorts provet där är det 17 prov, klara dem så får du körkortet och en bil när du tagit national "b" körkortet så kan du ta national "a" körkortet och när du klarat det kan du ta international "b" körkortet osv.

ps. om du behöver hjälp pm:a mig bara. jag har 60% så vet en del

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men vart säljer man bilen då så man får pengarna?! <_<  :unsure:

gå till "home" därefter går du till ditt "garage" där klickar du på bilen du vill sälja

och tryck då på den vita lappen bredvid bilnycklarna

där finns två alternativ "sell" att sälja bilen lr. "cancel" och då går du till baka

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har försökt att vinna på den där banan som du berätta om men de är för svårt jag kommer alltid 15-20 sek efter hela tiden,finns det inte nån annan lättare bana för amatörer där man kan vinna en bil?! :( :unsure: ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nja, det finns inte så många enklare banor men prova olika tävlingar man vinner en bil på nästan alla tävlingar, men du kan också köra family cup där får du välja hur svåra motståndare du vill ha, men du vinner bara 600 cr. men samla ihop till 15 000 cr. och köp en subaru impreza från begangnde bilar, du kan ta många tävlingar med den och den är också bra, sen när du fått mera pengar kan du också trimma den.http://instagiber.net/smiliesdotcom/ups/majs/happy.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst wångö

aaa.. du kan göra nåra licenser me så vinner du nya bilar.. då kan du sälja dom lr va du vil. kan ju använda dom me. .:D ..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...