Gäst wångö Skrivet 30 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 2. ja o tomi tror att de kommer att finnas efter 100 % . ! :D :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomi Skrivet 30 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 2. ja o tomi tror att de kommer att finnas efter 100 % . ! :D :cool: jepp, http://instagiber.net/smiliesdotcom/contrib/drowned/2000-pontiac-red.gif Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 30 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 vart ska man gå in för att komma till Family race är det Gran turismo Mode?de finns ju en tävling där jag inte kommer in för man måste ha nått med 25% är de där! :blink: :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 30 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 vart ska man gå in för att komma till Family race är det Gran turismo Mode?de finns ju en tävling där jag inte kommer in för man måste ha nått med 25% är de där! :blink: :huh: ja de ä gran turismo mode. du måste klara körkort o cuper o till slut har du 25% o då kan du köra fler cuper o ligor ! . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomi Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 (redigerat) för att komma till family cuparna (det finns en per bana, men du har ju inte alla banor från början förstås) ska du gå in på någon av du gröna fyrkantiga skyltarna, t.ex. orginal circuits när du tryckt på det väljer du en bana (helst en kort, det är alltid 2 varv än hur lång banan är) när du väljt bana kommer det tre alternativ ta det längst till höger det är family cup på den banan. När du tryckt på family cup ikonen kommer det upp en mätare lägg den längst åt vänster så får du så enkelt motstånd som mögligt. sen är det bara att starta. :D ja de där racen som kommer efter 25% är endurance events, det är såna där jätte långa race t.ex. 24 timmars race lr. 1000km <_< Redigerat 31 Maj 2005 av Tomi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dj_Smurf Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 1:De är inte svårt att få körkort bara på vissa, man kan ha brons i alla. 2:De finns inga ferrari bilar med i GT 4. :cool: :gitarr: Varför e dom grymma mot mig varför varförrrrrrr :cry: rrrrrrrrrrrrrrrrr ville köra en Enzo varfööööörrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!! :( :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 31 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 Jag läste på playstation.se om GT 4 och där står de att de inte finns Ferrari eller porshe eller hur de stavas!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomi Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 Jag läste på playstation.se om GT 4 och där står de att de inte finns Ferrari eller porshe eller hur de stavas!! voi http://instagiber.net/smiliesdotcom/contrib/icw/006.gif, det var mega synd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 1 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 Jo de var Mega synd de är ju liksom dom bästa bilarna i verkligheten!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomi Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 Jo de var Mega synd de är ju liksom dom bästa bilarna i verkligheten!! japp så är det men mitä kan man Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 mitä ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 2 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 Man får ju bara 500 cr för varje race man vinner i family cup+att när man tar -3 i svårihetsskalan så kommer ibland en Dodge upp som har liksom 300 hästkrafter de är lite dåligt! :blink: :angry: :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg