Gäst wångö Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 men då går du in i spelcial conditipons o kör de andra racet där. o sen säljder du den bilden ! . då får du ju 265,000.. :cool: :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 3 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 Hur får man eller skaffar man Mercedes-Benz SL 55 den är ju såå snabb den tar ju till och med BMW M5 så irreterande?!! <_< :angry: :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 4 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2005 Hur får man eller skaffar man Mercedes-Benz SL 55 den är ju såå snabb den tar ju till och med BMW M5 så irreterande?!! <_< :angry: :gitarr: köp ! de finns la inga andra sätt.. lr du kasnke vinner den i nån cup sen .. nån av dom sista, men de ä ju inte säkert.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 5 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2005 (redigerat) vilka tävlingar måste man vinna för att få dom där coola bilarna som den där bilen från 1800-talet eller Ford GT eller BMW Maclaren jag fattar inte?! :blink: ;) :gitarr: Redigerat 5 Juni 2005 av baz14 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andennn Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 hej ja har en fråga på proffesional leauge finns en leauge som heter tuning cars å ja har problem mä den. vikken bil ska ja köpa å vikka däck??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomi Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 hej ja har en fråga på proffesional leauge finns en leauge som heter tuning cars å ja har problem mä den. vikken bil ska ja köpa å vikka däck??? på den tävlingen går det att ha vilken bil som helst det lönar ju sig förstås att köpa en bra bil men om du är i börjanet av spelet kanske du inte har råd men samla då först till en subaru impreza för 15000 från begangnade bilar sen går du till subaru tävlingarna i japan och tar den andra tävlingen där tjänar du bra med pengar och vinner en subaru super turing car som du kan använda i den tävlingen tillexempel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 6 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 Så tråkigt jag vill ju ha dom där gryma bilarna,men vet inte hur man får dom så jag blir bara omkörd hela tiden på typ alla banor! :unsure: :cry: :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 7 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2005 men tävla o vin den bilen som vi har sagt då . då kan du ju köpa dom !!!!!!!!!!!!!!!!!1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 7 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2005 Man kan inte köpa dom bara man måste vinna tävlingar men jag vet inte vad de är för tävlingar eller cuper!! :( :huh: :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomi Skrivet 7 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2005 vilka tävlingar måste man vinna för att få dom där coola bilarna som den där bilen från 1800-talet eller Ford GT eller BMW Maclaren jag fattar inte?! :blink: ;) :gitarr: här är de du frågade om du vill veta mer pm:a mig! För att få MERCEDES-BENZ Daimler Motor Carriage '1886 Vinn i professional hallen racet World Classic Car Series den nyaste Ford GT från 2005 kan du köpa men För att få FORD GT Concept '02 Vinn på special conditions racet Tsukuba Circuit på HARD För att få BMW MacLaren F1 GTR Race car '97 Vinn i Extreme hallen racet Gran Turismo all stars pm:a mig om du vill veta mer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 7 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2005 kan du säga några till gryma bilar man kan vinna?eller du kan säga vilka bilar du vunnit! :rolleyes: :cool: :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomi Skrivet 7 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2005 (redigerat) jag har ca. 150 bilar orkar inte räkna upp alla men iaf några jag också säga hur du vinner dem För att få MERCEDES-BENZ C9 Race car (Sauber) '89 (minns inte var man vann den) För att få CADDILAC CIEN '02 (du kan trimma den till över 1000 HK!) Vinn på special conditions racet Rally d' Umbria EASY För att få Formula Gran Turismo (typ bästa bilen i spelet) Vinn i endurance hallen racet Nurnburging Nordshelfie 24 H Ett annat tips mellan dag 694 och 700 finns det längst ner på begangnade bilar 1990-1995 och 1996-2002 så fins det fyra svarta bilar det är en Toyota GT one och Nissan R89C och en Mazda och en till Nissan de kostar mellan 1250000-2500000(minns inte priset exakt)(2500000 låter kanske dyrt men det är halva priset av vad den egentligen kostar) Redigerat 10 Juni 2005 av Tomi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg