Christoffer.L Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 Jag har installerat det men maskarna rör sig fast jag inte rör något, vad kan det bro på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 att det e något fel på spelet eller att det har blit något fel när du installera det eller så kan det bli lite bug det har det blit för mig att dom rörs dig endå i balnad men inte nu längre för att jag fipla lite där o där så det e något fel tror jag :? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Christoffer.L Skrivet 5 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 det är inge fel på spelet för det funkar perfekt på min kompis dator själv har jag ny dator... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 då kan det va att din kanske e för ju o att du har instellerat fel annars vet jag ej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 Installera om nåra gånger eller... så kanske det e nåt med tangent options på spelet man ska ändra :mrgreen: Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 det e det någ inte för varfrö skulle det finnas något sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.