Serpent Skrivet 25 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2005 Stewen och Maxie är lätt bäst! Fast jag är ju såklart bättre än dom=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 25 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2005 Jag tycker Red är cool. Han är den enda snubben som har varit med i...3 + 3 = 6 + 2 = 8...8 spel!(Lance har också varit med i 8 spel :rolleyes: ) Bruno, Koga, proffessor Oak, Ash's mamma, Gary's syster, Brock... har också varit med i 8 spel(tror jag, vet inte riktigt i leaf green och fire red) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Serpent Skrivet 25 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2005 Jopp alla dom du nämde är med i FR/LG. :) Jag tycker Red är cool. Han är den enda snubben som har varit med i...3 + 3 = 6 + 2 = 8...8 spel!(Lance har också varit med i 8 spel :rolleyes: ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 Äsh! Nu har jag bytt favorit till Factory Head Noland. Om ni undrar vem han är så står det lite om han här http://dynamic3.gamespy.com/~psypoke/emerald/index.php Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2005 (redigerat) Jag gillar spriten till en psykisk tränare i G/S/C, ska se om jag kan hitta bild... Edit: Hittade ingen bild... Redigerat 4 Juli 2005 av FireFly Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 Jag gillar tjejen i FR och LG Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 19 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2005 Prof. Oak är coolast. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg