Zrix Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Skrivet 5 Januari 2004 Är det ett seriöst program som funkar ?? Citera
DoshNak Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Skrivet 5 Januari 2004 Ja det funkar umärkt och scannar snabbt. Citera
tomas Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Skrivet 6 Januari 2004 jätte bra håller fula saker borta fron datan Citera
afan Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Skrivet 6 Januari 2004 ja det prgrammet är seriöst! det TAR bort spionprogram som finns på din dator. bubblan det borde la du veta jag har ju skickat det till dig via msn ;) Citera
Gäst Xray Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Skrivet 6 Januari 2004 E inte det ett virusskydd eller anti pop-up program? Citera
Kekko Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Skrivet 7 Januari 2004 Ja de e skit bra finsa att ladda ner på www.lavasoft.com Citera
DoshNak Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Skrivet 7 Januari 2004 E inte det ett virusskydd eller anti pop-up program? jo det ska finnas anti pop-up i programet. Citera
-MGS- Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Skrivet 7 Januari 2004 Nej, det är inge bra för det första tar den bort alla cookies och ändrar inställningar i internet använd: Search and destroy har jag för mig att det hette Citera
WeepingWonder Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Skrivet 1 Juli 2004 den tar bort alla cookies som orsakar reklam..och det funkar både som virus skydd och pop-up blocker :D Citera
Apoca Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Skrivet 2 Juli 2004 Nej, det är inge bra för det första tar den bort alla cookies och ändrar inställningar i internet använd: Search and destroy har jag för mig att det hette vem bryr sig ifal den tar bort några cookies? dom tar ändo plats, plus som WeepingWonder sa, den tar bara bort cookiesar som orsakar reklam. har haft det i några år och har inte sett några negatvia saker av programet, snarare positiva. och detta som jag säger nu är bara för att varna folk från kazaa, andvänd inte det share programet, testa ha det instalerat och kör adaware, det är bara sk!t med kazaa, och alla andra shareing program.. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.