Gäst Tomatketchup Skrivet 5 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2005 eller Golbat/Crobat eller Gastly/Haunter/Gengar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 5 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2005 Eller Trapinch om man byter över den från R/S/E. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 3 September 2005 Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 mitt tips är att du åker till typ vermilon city....där man åker båt och sen så går du mellan gräset och staden hela tiden sen så kommer den till slut.....ett bra sätt att få den att inte fly är att använda wobuffet.......tack för mig vad menar du??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 Asså e det inte så att om man väljer Charmander i början så får man Entei lr om det inte va Suseine (felstavning)? Aja jag har inte sett en ända.. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke12 Skrivet 7 September 2005 Rapport Dela Skrivet 7 September 2005 JAg leta efter en relichant i exakt en hel dag! :rambo: <{POST_SNAPBACK}> jag hitta min på andra försöket :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Latias Skrivet 7 September 2005 Rapport Dela Skrivet 7 September 2005 Asså e det inte så att om man väljer Charmander i början så får man Entei lr om det inte va Suseine (felstavning)? Aja jag har inte sett en ända.. :( Min kompis säger att han alltid tar Charmander i början och han möter alltid Entei då. Jag vet inte om det är så, eller om dom andra hundarna är mycket sällsyntare är Entei... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 9 September 2005 Rapport Dela Skrivet 9 September 2005 Om man väljer... Charmander så kan man fånga Suicune. Och om man väljer Bulbasaur så kan man fånga Entei. Och om man väljer Squirtle så kan man fånga Raikou. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 9 September 2005 Rapport Dela Skrivet 9 September 2005 Helt rätt! :meddum: Så säg inte att han har fel,för då får ni med mig och göra!!!!! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Latias Skrivet 9 September 2005 Rapport Dela Skrivet 9 September 2005 Då har visst han fel :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 14 September 2005 Rapport Dela Skrivet 14 September 2005 Jupp det har han,som ni kanske märker är det den som startpokemonen är svag mot som man möter,t.e.x Squrtle tål inte Blixt,som Raikou är,ni fattar hoppas jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 14 September 2005 Rapport Dela Skrivet 14 September 2005 Va,nu säger ni ju att han har fel!varför då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg