Gäst racerboy Skrivet 29 Maj 2005 Rapport Skrivet 29 Maj 2005 Tja!jag undrar om man måste göra alla hus själv när man gör eget kvarter eller finns det färdiga hus???I mitt första kvarter jag gorde fanns det färdiga hus men nu när jag gör så finns det inga!hur ska jag göra????
Yumi Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Skrivet 1 Juni 2005 Tja!jag undrar om man måste göra alla hus själv när man gör eget kvarter eller finns det färdiga hus???I mitt första kvarter jag gorde fanns det färdiga hus men nu när jag gör så finns det inga!hur ska jag göra???? eh... :unsure: menar du the sims 1 eller the sims 2?
tuffscout Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Skrivet 1 Juni 2005 i ettan finns det färdiga hus i typ dom första 4a kvarteren, och i tvåan så finns det 3 "städer" som har färdiga hus... sen så finns det ju färdiga hus på internet att ladda ner ju! både för ettan och tvåan. pröva www.thesims.com det borde finnas olika saker där :)
Ultra_Champion Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Skrivet 2 Juni 2005 Fet finns ju hus att bara sätta ut till tvåan i sitt egna kvater.
gurkis_nr1 Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Skrivet 5 Juni 2005 Om du har en Windows XP kan du ju fråga någon av dom andra (som har en "användare" på din dator) om du kan få låna deras användare, åsså kör du The Sims 2 på dom. Då finns alla husen i tomtkatalogen kvar. Men då finns ju ionte om familjer du gjort själv...annars kan du ju gå in i något kvarter och använda funktionen "flytta tomt" så att husen kommer till tomtkatalogen.....sen e de bara att sätta ut dom i ditt egna kvarter!
Ultra_Champion Skrivet 7 Juni 2005 Rapport Skrivet 7 Juni 2005 På mig finns det altid färdig bygda hus på Sims 2!
Ultra_Champion Skrivet 7 Juni 2005 Rapport Skrivet 7 Juni 2005 På mig finns det altid färdig bygda hus på Sims 2!
Gäst racerboy Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Skrivet 10 Juni 2005 hur kan det göra det???för mig funkade det en gång och sen råkade jag radera dt kvarteret :blink: :(
Ultra_Champion Skrivet 11 Juni 2005 Rapport Skrivet 11 Juni 2005 Jag har aldrig raderat något kavater.
Gäst 48893 Skrivet 15 Juni 2005 Rapport Skrivet 15 Juni 2005 Jag har gjort ett eget kvarter, och jag har gjort nästan varje hus själv. och blir bara fler. det är rätt så spännande, inget hus e likt det andra. :bah:
Rekommendera inlägg