Hoppa till innehåll

Egna Kvarter

Rekommendera inlägg

Gäst racerboy
Skrivet

Tja!jag undrar om man måste göra alla hus själv när man gör eget kvarter eller finns det färdiga hus???I mitt första kvarter jag gorde fanns det färdiga hus men nu när jag gör så finns det inga!hur ska jag göra????

Skrivet

Tja!jag undrar om man måste göra alla hus själv när man gör eget kvarter eller finns det färdiga hus???I mitt första kvarter jag gorde fanns det färdiga hus men nu när jag gör så finns det inga!hur ska jag göra????

eh... :unsure: menar du the sims 1 eller the sims 2?

Skrivet

i ettan finns det färdiga hus i typ dom första 4a kvarteren, och i tvåan så finns det 3 "städer" som har färdiga hus... sen så finns det ju färdiga hus på internet att ladda ner ju! både för ettan och tvåan. pröva www.thesims.com det borde finnas olika saker där :)

Skrivet

Om du har en Windows XP kan du ju fråga någon av dom andra (som har en "användare" på din dator) om du kan få låna deras användare, åsså kör du The Sims 2 på dom. Då finns alla husen i tomtkatalogen kvar. Men då finns ju ionte om familjer du gjort själv...annars kan du ju gå in i något kvarter och använda funktionen "flytta tomt" så att husen kommer till tomtkatalogen.....sen e de bara att sätta ut dom i ditt egna kvarter!

Gäst racerboy
Skrivet

hur kan det göra det???för mig funkade det en gång och sen råkade jag radera dt kvarteret :blink: :(

Gäst 48893
Skrivet

Jag har gjort ett eget kvarter, och jag har gjort nästan varje hus själv. och blir bara fler.

det är rätt så spännande, inget hus e likt det andra. :bah:

• Skapa ny...