Hoppa till innehåll

Vilka Pokemon Ska Man Satsa På I Början?


Rekommendera inlägg

Nu vet jag varför Nincada var så seg, vid level 20 blev den Ninjask som värkar vara okej + att jag fick Shedinja som tydligen är ett Ninjask spöke och har bara ett i liv och som jag kört i typ 10 fighter nu men den blir ju aldrig träffad....hur dödas den? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 49
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Du bör ta olika typer av Pokemon,men Aron är inte så dum,Mawile därimot är lite sådär tycker jag.Fast detta team skulle vara bra:

Aggron(Arons uppgradering)

Blaziken(Combuskens uppgradering)

Kingdra

Crobat

Shiftry(Bara Pokemon Ruby)

Alakazam(Abras uppgradering)

 

Kingdra har jag inte sätt en så länge men det kommer vell, samma med crobat och shiftry. Alakazam tror jag inte att jag kan få eftersom den måste bytas :/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Wish_Maker

Horse, Seadra, Kingdra.

Zubat, Golbat, Crobat.

Seedot, ?, Shifty.

 

Edit, aight?: det med bokstäver

Redigerat av Wish_Maker
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har nyss fått Ninjask som värkar vara okej + att jag fick Shedinja som tydligen är ett Ninjask spöke och har bara ett i liv men jag ej om den är bra....enda gången den dött är när den blivit confused och attakerat sig självt och när jag fick en eldattack på mig, é den nått å ha?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har nyss fått Ninjask som värkar vara okej + att jag fick Shedinja som tydligen är ett Ninjask spöke och har bara ett i liv men jag ej om den är bra....enda gången den dött är när den blivit confused och attakerat sig självt och när jag fick en eldattack på mig, é den nått å ha?

 

Hur fick du Shedinja???

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...