warcraft Skrivet 29 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2005 jag kan inte spela på internet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 30 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 Vilket CS har du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
toi Skrivet 30 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 jag kan inte spela på internet först måste du ladda hem steam, sen måste du ha en giltig kod som står i förpackningen på ditt spel, sen laddar du bara hem cs från steam. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morfin Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 på min står det inte nån kod men det står en på manualen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Insane-Killer Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 jag kan inte spela på internet Först ska du ha steam sen trycker du på "Browse games" sen på "Register a product I alredy own." sen skriver du din cd key eller vad det nu heter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
johan_10 Skrivet 4 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2005 men det kostar pengar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rickii Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 men det kostar pengar Inte om du trycker på "register a product I already own". Då e det bara att skriva in koden och sen börja spela. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg