MahL Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Skrivet 5 Januari 2004 Är det någon som har kört det de ju skita kul ni borde bara prova det Länk: www.jak2renegade.com Citera
DeadAngel Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Skrivet 5 Januari 2004 Detta ska ju vara till PS2! Jak och Dexter är ju PS2 gubbar! Citera
MahL Skrivet 5 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 5 Januari 2004 Ja, men det finns spel på webben också det är ju bara att kolla så får du se Citera
MahL Skrivet 5 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 5 Januari 2004 Det är en hemsida. nej det är typ som spel om man kollar efter och gör allt som man ska Citera
incognito Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Skrivet 5 Januari 2004 Det är en hemsida. Det är väl klart att det är en hemsida! Alla webbspel som ligger på internet är ju hemsidor. Citera
MahL Skrivet 5 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 5 Januari 2004 Det är en hemsida. Det är väl klart att det är en hemsida! Alla webbspel som ligger på internet är ju hemsidor. har du spelat spelen? Citera
DeadAngel Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Skrivet 5 Januari 2004 Ratchet spelet är mycket roligare,Mycket! Citera
MahL Skrivet 5 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 5 Januari 2004 Ratchet spelet är mycket roligare,Mycket! men vad har det med den här tråden att göra? Citera
0013 Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Skrivet 5 Januari 2004 Det är en hemsida. nej det är typ som spel om man kollar efter och gör allt som man ska Jag sa till CloudX. Citera
MahL Skrivet 6 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 6 Januari 2004 det var kul fast för lätt ja det är skit lätt fast det där när man ska leda krypet så fattade jag inte först så jag brände krypet då :D Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.