ChillenKid Skrivet 30 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 Hej jag har tänkt på en film dem senaste 3 månaderna. och undrar vad den heter ? Genre:Komedi Handling: Det är någonting en tävling eller något ochså är det en grupp med en massa personer. Ochså kommer dem till en by och den store (väger mer än dem andra alltså) ska bada ochså när ägaren kommer dit så är vattnet alldeles skitit ochså säger han den store: Några av flugorna var där innan jag bada. Ochså ska ''ledaren'' tror jag få en tand utdragen ochså håller dem på och välter stolar och allt och sedan när han får ut den så har han fått ut fel tand. Ochså är det någon gammal gubbe (är inte säker på att detta är med i denna film) som har en massa dockor som han ''älskar'' med typ. Är det någon som vet vilken film det är :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 30 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 låter inte som någon höjdare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voice_of_god Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 mennar du, Almost heroes? http://www.imdb.com/title/tt0119053/ Och den filmen rockar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.