Gäst willeo Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 mitt internet stängs av ganska ofta power knappen lyser men inte internet knappen och 1an hur ska jag göra? de är störade när jag spelar :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 Det låter konstig. Det är inte nån instälning som gör att det stänger av sej efter en tid eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst willeo Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 (redigerat) de jorde de inte när jag fick de. Redigerat 31 Maj 2005 av willeo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 Jag förstor inte ett dug vad du menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 Går mycket lättare att förstå om ni försöker att stava och använder punkter. Har du någon router? - ex en D-Link Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst willeo Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 ja har en Netgear DG834 V2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 Testa att koppla ut routern och se om det funkar då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst willeo Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 de har jag provat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 Vad har du för leverantör av bredbandet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 har hänt samma sak för mig nu i början, den får ingen kontakt med internet ibland. Har Telia som leverantör och modemet är av märket zyXel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 Det kan ju vara nån stärning i nätt ibland så det kan ju ge följden till att internet försviner en kort stund. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 men det händer oftast för mig mitt på dan¨... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.