Pikachu86a Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 Händer det varje dag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 nästan... men jag har bara haft det i 3 dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 Har du ringt och frågat Telia om dom vet vad det är fär fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst willeo Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 (redigerat) tycker ni att jag ska lämna till backa de? Redigerat 1 Juni 2005 av willeo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 nej, det tycker jag inte...(man brukar inte kunna göra det heller) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 Hade du frågat telia om dom visste vad det var för fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 Nej, men det fungerar bättre nu.. det tar lite tid innan det är ordentligt inkört. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst willeo Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 (redigerat) mitt funka jätte bra nu också :P Redigerat 2 Juni 2005 av willeo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.