Thunder Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Skrivet 5 Januari 2004 Admin varför kan vi inte ha just en da och tid ska så många som mäjligt/kan logga in och se hur mycket det blir på den där mätaren längst ner! Citera
MahL Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Skrivet 5 Januari 2004 om man vill slå rekord så ska man ju ha det får se vad admin säger, men jag tycker att man ska ha det det vore kul tycker jag Citera
sboy2 Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Skrivet 5 Januari 2004 bra ide.rekordet är 70 så om man tar nån speciell dag.nått förslag. Citera
Thunder Skrivet 5 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 5 Januari 2004 Ja då blir det unjefär som när vi hoppade men det var tråkiare! Citera
Dark Ifrit Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Skrivet 5 Januari 2004 tycker vi ska fortsätta som de e... Citera
MahL Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Skrivet 5 Januari 2004 tycker vi ska fortsätta som de e... vi vill ju bara att det ska vara en tid som man bara loggar in och så ser vi hur många det blir ju så det bli lite konstigt skrivet som du skrev Citera
Thunder Skrivet 5 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 5 Januari 2004 Efter kanske 1 väcka eller 2 så kan dom ju ta bort rekodet efter som då har alla sett ju! Men alla måste väll vara inne i minst 10 min det kanske kommer mer efter åt! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.