Tomi Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 vilken är den/de bästa boken/böckerna ni har läst lr. vad brukar ni läsa om ni nu läser böcker själv läser jag inte så mycket annat än serier men det är ju inte böcker så jag har läst ca.20 kalla kårar böcker de är bra och så brukar jag läsa arkiv X Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 Jag brukar läsa manga pocketar, men det räknas kanske inte som böcker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 Jag läser Fantasy. Just nu ska jag försöka samla på mig alla David & Leigh Eddings böckerna. Så här långt har jag kommit: 2/26 lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 Harrt Potter är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voice_of_god Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 Alla eddings böckerna? till och med sömnpillret om Belgaraths barnbarn... Sci-fiction.. länge sedan jag läste slut liftarens Guide till galaxen... läser Starwars böckerna nu. de som fortsätter Med Luke och hans dotter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 Vampire Chronicles av Anne Rice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 druss dödsvandraren av David Gemmel,grottbjörnens folk av Jean M Auel och Ondskan av Jan Guillou Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 4 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2005 Terry Pratchet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kahn Skrivet 4 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2005 Sagan om Ringen trilogin(engelska/svenska).. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moonwall Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 har snart läst alla vi sex böckerna. lista ut själva hur gammal ja e så slipper vi gissningar om den tioårige killen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gurkis_nr1 Skrivet 9 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2005 Gillar Sagan om ringen triologin och Harry Potter...ska köpa 6 boken på engelska när den kommer :D men den bästa boken jag har läst är nog.....Harry Potter och Fenixordern Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 9 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2005 Den bok som jag verkligen tycker om heter Harry Potter. Andra platsen ligger Sagan Om Ringen. Just nu läser jag Eragon. En fantasy bok om en pojke som finner en drake och bestämmer sig för att bli Drakryttare och till sin hjälp har han en gammal sagoberättare ^.^ Mysig bok och inte alltför mycket djupt språk som man knappt förstår(Ex: Sagan Om Ringen). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.