splintercell987 Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 Vad jag menar med bilden är att hundralappen har inte alltid haft den remsan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 Och vad jag menade med mitt inlägg var att det inte går att se, såvida man inte håller upp sedeln mot ljuset. Och att den alltid (iallfall så länge jag har levat) har funnits där -.-' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 Nej EMU suger, låt sverige vara unikt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burak127 Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 De klart de skulle va bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 Jag säger nej till EMU Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 Jag säger nej till EMU - Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 Jag vill inte ha Euro eftersom alla i sverige levt med kronan i hela sitt liv och har lite svårt att förstå värdet i euro. T.ex dom som kanske är 6-7 år nu och så byter vi till euro. Hur svårt skulle int det bli för dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 Det skulle vara praktiskt om man skulle resa bort till något annat land i Europa, som har Euro. Då hade man sluppit att växla pengar och förlora på det. Euro låter positivt, men ändå rätt onödigt att lägga ner pengar på att få igenom det. Svenska folket har trots allt sagt nej till förslaget, skönt av vi förblir unika. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 Om du tror att man är unik för att man har en annan valuta en euro så är du ju helt ute och cyklar. Det vore mycket mer praktiskt med euro i Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 Man kan inte välja valuta för att det är unikt, man väljer det som blir bäst för landet. Jag tror Euro skulle göra Sverige mycket bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 Man kan inte välja valuta för att det är unikt, man väljer det som blir bäst för landet. Jag tror Euro skulle göra Sverige mycket bättre. Kan inte säga det bättre själv.Det gör det enklare för handel med utlandet, sveriges ekonomi kommer därför förmodligen förbättras om vi skaffar Euro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 13 November 2006 Rapport Dela Skrivet 13 November 2006 Under (s) regeringstid skaffade sig Sverige ett rejält överskott. Finanserna är ypperliga. I frågan om EMU skall man komma i håg att framtiden ej finns i Europa, den finns i Asien och Amerikorna. Då SPELAR DET INGEN ROLL OM VI HAR EURO. Det skulle bara vara en enorm kostnad som innebär att besluten flyttas ännu längre från folket. SVERIGE HAR INGEN MAKT I EU!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.