jag har inte planerat att leva så länge, jag är 68 om 50 år... aldrig att jag orkar vara gammal och gaggig...
Emu
självmord alltså....
du vet väll att du håller med sossarna när du vill ha emu ?
mer moderaterna. att sossarna vill ha EMU struntar jag i. åtminståne en bra grej de vill...
haha... jo :rolleyes:
viktigtvetande: jag skriver ett arbete om sossarna.... detta skall avrundas med en debbat, där jag skall leka sosse...
stackare, jag hade vägrat. sossarna har inget bra att komma med förutom EMU...
äsch.... "håll dina vänner nära, men dina fiende närmre ändå"
Nej, fiender ska man inte ha nära utan förakta. Jag kommer aldrig acceptera något av de andra partierna
inte ens folkpartiet. ?
Nja, de har en del bra åsikter, men jag är bestämd moderat och kommer inte svika dem.
hmm, jag skulle nog kunna tänka mig att rösta liberalt....
folkpartiet?
visst har de några bra åsikter men det räcker inte till
har räknat ut att folkpartiet är bra när man inte har så mycket pengar, men ändå vill rösta borgeligt.... och snart är det till att klara sig själv ;) men moderaterna kan nog vara bra de också
Det är egentligen ingen mening att rösta på folkpartiet, de kommer aldrig vinna... men det kan moderaterna göra
Folkpartiet har en väldigt främlingsfientlig punkt..Begår en invandrare 3brott skall denne och dens familj ut ur landet..Kan vara en bra lag tycker jag, men att man skall kunna få fängelse vid 13 års ålder är inte mänskligt!
Men att man Misshandlar 10 personer och våldtar en 5åring rånmördar en 70åring langar 5kg amf är mänskligt? Man ska ta sitt straff oavsett ålder/sjukdom
↗ till inläggetJa,hoppas soosarna slutar regera,fast just nu verkar det som om 60% av Sverige gillar sossarna,det kan jag inte banka in i min skalle.Det är egentligen ingen mening att rösta på folkpartiet, de kommer aldrig vinna... men det kan moderaterna göra
det ligger typ lika mellan sossarna och moderaterna
moderaterna kommer göra sverige till ett mycket bättre land
↗ till inläggetJag samtycker klart.det ligger typ lika mellan sossarna och moderaterna
moderaterna kommer göra sverige till ett mycket bättre land
Sossarna har totalt förstört sverige. totalt! detta är knappt ett land. om de vinner igen så har jag sett sverige för sista gången.
↗ till inläggetHmm,jag AVSKYR sossar,hur kan dem tycka att alla ska vara lika,plus att det har gjort Sverige till landet med biggaste skatt.Sossarna har totalt förstört sverige. totalt! detta är knappt ett land. om de vinner igen så har jag sett sverige för sista gången.