💬
Logga in
Fuska.se

Emu

394 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling Moderator Moderator

jag har inte planerat att leva så länge, jag är 68 om 50 år... aldrig att jag orkar vara gammal och gaggig...

Nivå 0 · Nykomling

självmord alltså....

du vet väll att du håller med sossarna när du vill ha emu ?

22 Oct 2005

mer moderaterna. att sossarna vill ha EMU struntar jag i. åtminståne en bra grej de vill...

Nivå 0 · Nykomling

haha... jo :rolleyes:

viktigtvetande: jag skriver ett arbete om sossarna.... detta skall avrundas med en debbat, där jag skall leka sosse...

stackare, jag hade vägrat. sossarna har inget bra att komma med förutom EMU...

Nivå 0 · Nykomling

äsch.... "håll dina vänner nära, men dina fiende närmre ändå"

Nej, fiender ska man inte ha nära utan förakta. Jag kommer aldrig acceptera något av de andra partierna

Nivå 0 · Nykomling

inte ens folkpartiet. ?

Nja, de har en del bra åsikter, men jag är bestämd moderat och kommer inte svika dem.

Nivå 0 · Nykomling

hmm, jag skulle nog kunna tänka mig att rösta liberalt....

23 Oct 2005

folkpartiet?

visst har de några bra åsikter men det räcker inte till

Nivå 0 · Nykomling

har räknat ut att folkpartiet är bra när man inte har så mycket pengar, men ändå vill rösta borgeligt.... och snart är det till att klara sig själv ;) men moderaterna kan nog vara bra de också

Det är egentligen ingen mening att rösta på folkpartiet, de kommer aldrig vinna... men det kan moderaterna göra

Nivå 0 · Nykomling

Folkpartiet har en väldigt främlingsfientlig punkt..Begår en invandrare 3brott skall denne och dens familj ut ur landet..Kan vara en bra lag tycker jag, men att man skall kunna få fängelse vid 13 års ålder är inte mänskligt!

Men att man Misshandlar 10 personer och våldtar en 5åring rånmördar en 70åring langar 5kg amf är mänskligt? Man ska ta sitt straff oavsett ålder/sjukdom

24 Oct 2005
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Det är egentligen ingen mening att rösta på folkpartiet, de kommer aldrig vinna... men det kan moderaterna göra

Ja,hoppas soosarna slutar regera,fast just nu verkar det som om 60% av Sverige gillar sossarna,det kan jag inte banka in i min skalle.

Senast ändrad:

25 Oct 2005

det ligger typ lika mellan sossarna och moderaterna

moderaterna kommer göra sverige till ett mycket bättre land

28 Oct 2005
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

det ligger typ lika mellan sossarna och moderaterna

moderaterna kommer göra sverige till ett mycket bättre land

Jag samtycker klart.

Sossarna har totalt förstört sverige. totalt! detta är knappt ett land. om de vinner igen så har jag sett sverige för sista gången.

29 Oct 2005
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Sossarna har totalt förstört sverige. totalt! detta är knappt ett land. om de vinner igen så har jag sett sverige för sista gången.

Hmm,jag AVSKYR sossar,hur kan dem tycka att alla ska vara lika,plus att det har gjort Sverige till landet med biggaste skatt.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in