Femman Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 Har aldrig fuskat på ett prov. Men ibland har man ju lust. Astronomi suger.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 har aldrig fuskat på prov o sånt men på lekar o så på rasten o på gympan fuskar jag lite för skoj skull. då e det ju inte så allvarligt. t ex på pantgömme ställer jag mig vid pantplatsen o så fort den som letar har räknat klart så pantar jag mig själv eller på tigerboll(där en ska ta bollen o dem andra ska kasta den till varandra o den som nuddade den senast när den som jagar tar den jagar istället) när jag får en passning så låtsas jag ibland inte ha lagt märke till den så den som passade blir jägare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 15 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2005 en tjej i min kompis klass gömde sina fusk lappar på ett ganska intimt ställe, där läraren aldrig skulle våga kolla erm..... gör en vild gissning så går de nog o lista ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 15 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2005 Alla måste ju ha fuskat nån gång tex kollat på kompisen bredvid eller nåt. Själv har jag fuskat lite hehe :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reyals Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 ska man ha bra på provet ska man plugga, inte fuska det är 80% chans typ att lärarn får reda på ett eller annat sätt, hårt pluggande så går det bra ;) har väl skrivit en religionsgrej en gång på handen men inte mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.