Gäst volvotobben Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 va har du för moppe eller vad ska du köpa för nån? jag har en mt5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
arneweise Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 (redigerat) moppe = tönt Redigerat 3 Juni 2005 av arneweise Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2005 moppe är dock inte töntigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 arne har väl aldrig åkt moppe... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 moppe vid 15 års ålder = coolt, epa vid 16 års ålder = coolt, moppe eller epa vid annan ålder bara töntigt, fast, epa när man är 30 är också brutalt: :P har själv ägt moppe och epa, fast nu äger jag en bil, volvo 240... det är grymt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bambocha Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 jag ska få en cross när jag fyller år men det e typ ett år kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 7 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2005 jag har en moppe (pgo) fast det är väll dock inget intresse.... men det är kul o köra ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
aykaramba Skrivet 7 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2005 Jag har en moped och är 16 men då är det en 70cc Racing ochså men det skadar ju inte att ta den till affären å handla :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 Har en Yamaha Aerox 01 Blå Gör cirka 90 och är råstylad, ett av mins största intressen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angelino Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 Själv har man en DT50R! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 13 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2005 Är lite utanför systemet då det gäller mopeder. Vet inga märken eller något sådant. Men det enda jag behöver då jag börjar gymnasiet är en Eu Scooter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 har du det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.