Pikachu86a Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Skrivet 3 Juni 2005 Hej Är det någon som har lyssnat på Rally som gick i P3? Vet ni i så fal vart man kan få tag på dom radio programmen på Internet i mp3 format? För det enda jag har hittat är några när dom härmar Gunde men det är bara fem stycken. Det borde finnas fler att få tag på. Citera
Rallypacker Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Skrivet 3 Juni 2005 Tror att det bara går att få tag på dem via olaglig väg... Citera
Pikachu86a Skrivet 3 Juni 2005 Författare Rapport Skrivet 3 Juni 2005 Jag kunde just tänka mej det. Citera
Apoca Skrivet 4 Juni 2005 Rapport Skrivet 4 Juni 2005 köpa deras cd skivor? har själv typ 3 stycken, eller min borsa har... Citera
BornInBarcelona Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Skrivet 8 Juni 2005 Bamse och hans kista är skit kul sa skalman och flög ut genom fönstret Citera
Pikachu86a Skrivet 9 Juni 2005 Författare Rapport Skrivet 9 Juni 2005 Vart finns den och få tag på? Citera
Gäst Skellington Skrivet 9 Juni 2005 Rapport Skrivet 9 Juni 2005 Bamse och hans kista är skit kul sa skalman och flög ut genom fönstret Jag har en inbyggd kompass, sa skalman och flög ut genom fönstret :D Citera
Dysfunction Skrivet 9 Juni 2005 Rapport Skrivet 9 Juni 2005 Jag har 5 skivor med dem, men det är ju bara låtarna de har gjort. Programmet går nog inte att få tag i alls om det inte är nån som har spelat in det och lagt upp på nätet. Citera
Ratchet Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Skrivet 10 Juni 2005 jag gillade deras remix på miss jacksson av outkast! Den gick: Jag har en kondom i plånboken som jag köpt för jätte länge sen. Jag har en blackjack där oooooooooo och en profil :lol: Citera
Rallypacker Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Skrivet 14 Juni 2005 annars är det rätt kul när dom spelar Göran Persson och beställer pizza! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.