snadam Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 hejsan ! Nån som vet på vilken rout team magma har sitt gömmställe på Ruby ?? Dit man ska dyka o så .... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 Jag har också letat efter det men det enda jag har hitta en gång var en grotta med en ubåt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snadam Skrivet 4 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2005 vart var den då ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 4 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2005 Det är där du ska gå upp på ytan när du gjort Dive! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snadam Skrivet 5 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2005 Ja men vart är den ?? Vilken rout ?? Vart ifrån ska man surfa liskom ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2005 Man ska surfa från Mossdeep och det är i närheten av rout 130 jag vet inte exakt vilken rout det är men det är där i närheten ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snadam Skrivet 5 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2005 Okej :) ska kolla nu om jag hittar dit... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2005 Bra. Hoppas du hittar dit! Lycka till! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 7 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2005 ...och glöm inte maten vid 19.32!!! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 ..... Skojar du eller? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 jaaaa....... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 ....... kul :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg