Nintendo Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Skrivet 5 Januari 2004 hej jag har fixat photoshop gratis och hela!! hur gör man sånna dära coola texter...? :mrgreen: :oops: :mrgreen: Citera
Gäst Tobbis Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Skrivet 5 Januari 2004 kolla min guide: ta först upp photoshop7 1. ta fram en bild 2. bara skriv nåt 3. det finns ju ett " T " i nedre högra hörnet 4. högerklicka på det 5. välj Blending Options 6. och sen finns det en massa av olika alternativ du kyssar för dom som du vill ha och till höger ser du hur det blir. 7. men det finns oxå ett annat sett att få finare text 8. det finns ju COLOR oxå. bredvid finns det styles 9. och en pytte liten pil som pekar > om du trycker på den så finns det JÄTTE många olika set med stilar . ps. när du ska spara den på 2 Save for webb" annars går det inte! denna guide är gjord av tobbe *alex_rain* Citera
Nintendo Skrivet 6 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 6 Januari 2004 vadå 2 save for webb ?? Citera
DoshNak Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Skrivet 6 Januari 2004 om jag fattar rätt så kan du spara bilden för jpg,gif,png osv Citera
Nogger Mint Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Skrivet 6 Januari 2004 Mina jpg funkar inte så jag sparar mina som gif Citera
MahL Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Skrivet 6 Januari 2004 när du ska spara en bild så ser du att det finns en sak som heter Save for webb och det är där man ska spara sin bild får då kan de flesta se bilden Citera
Jimpa_93 Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Skrivet 6 Januari 2004 kolla min guide: 5. välj Blending Options det funkar inte :( :( :( Citera
MahL Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Skrivet 6 Januari 2004 kolla min guide: 5. välj Blending Options det funkar inte :( :( :( funkar inte blending options? Citera
MahL Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Skrivet 6 Januari 2004 det finns inte :( du ska ju skriva något på bilden sen så ska du klicka på layer och efter det så ska du ju högerklicka på T och då kommer det upp 3 alernativ och då ska du ta Blending options det ska finnas där Citera
-MGS- Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Skrivet 6 Januari 2004 hmm... Nintedo har ett olagligt exemplar hmm... lite mer warez från Nintendo Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.