Dezen Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Skrivet 5 Juni 2005 Jag ska bli member men jag kan inte betala med kort så jag undrar hur man gör då. Kanske värkar som en onödig tråd för vissa men inte för mej. Och en sak till HAR NI INGET SVAR SVARA INTE!!!!!!!!!
Myio Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Skrivet 5 Juni 2005 Finns massa grejer juh, står på sidan, be dina föräldrar att titta.
DanniQ Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Skrivet 5 Juni 2005 Dina föreldrar har nog VISA kort eller något annat kort som går bra att betala med.
Dezen Skrivet 6 Juni 2005 Författare Rapport Skrivet 6 Juni 2005 Doh...... Mina föräldrar vaägrar betala med kort så jag får använda pay by cash men hur gör jag det?
Myio Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Skrivet 6 Juni 2005 Doh...... Mina föräldrar vaägrar betala med kort så jag får använda pay by cash men hur gör jag det? Det står på sidan.. :P
Dezen Skrivet 6 Juni 2005 Författare Rapport Skrivet 6 Juni 2005 Doh...... Mina föräldrar vaägrar betala med kort så jag får använda pay by cash men hur gör jag det? Asså antingen svarar du vettiga svar eller så svarar du inte alls!!! Jag kan inte läsa engelska och jag fattar inte hur jag ska skicka pengarna!!
Myio Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Skrivet 6 Juni 2005 (redigerat) Ok, läs vad jag skrev först "Finns massa grejer juh, står på sidan, be dina föräldrar att titta." BE DINA FÖRÄLDRAR ATT TITTA?.. (sen lär dig engelska) Redigerat 6 Juni 2005 av Myio
Dezen Skrivet 6 Juni 2005 Författare Rapport Skrivet 6 Juni 2005 Asså e du en sån nybörjare som spammar ner folks ämnen!? Okej till alla andra snälla svara på min fråga.
Myio Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Skrivet 6 Juni 2005 DU vill veta hur man gör det, be dina föräldrar att LÄSA sen får dom säga vad de e te dej! om dom inte kan får dom gå på engelska lektion (lolol).
Dezen Skrivet 8 Juni 2005 Författare Rapport Skrivet 8 Juni 2005 Em modd kan låsa denna tråden för att jag inte får bli det ändå och för att en viss Myio inte fatta att mina föräldrar inte ville göra det -.-
iller Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Skrivet 20 Januari 2006 om du menar att du ska skicka in pengar tryck då på den guldiga rutan där det står pay by cash.com och följ anvisningarna
Sharzor Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Skrivet 20 Januari 2006 ja tror du måste ha en inloggning på pay by cash och sen ska du trycka i uppgifterna på rs och du måste ha ett bank konto ja kan ej de där men de ser ju nästan ut som de vettigaste svaret hittils :/
Rekommendera inlägg