Hoppa till innehåll

Fusk Fill

Rekommendera inlägg

Gäst KNUTTE
Skrivet

hej jag spelar gta vc men kommer inte längre och har slut på pengar. är det någon som har klarat hela spelat som kan skicka den filen till mej. om ni inte vet vilken fil ni menar så ska jag förklara. om du heter t.e.x kalle och det var du som installerade spelet ska du gå in på kalles dokumet. där finns det en map som heter user files vc gå in på den där finns det några filler en av dom vill jag ha mapen ska heta det uppdrag du klarade sist. om någon skickar den filen till mej så lovar jag att ni e dom bästa. p.s min bror "guldfisken" skänker ett hjul till den som skickar filen. och den ska funka annars får ni inte ett hjul. om det går fort får ni 2 hjul

Gäst KNUTTE
Skrivet

glömde att säga att man fick alla mina fm ochså om man hjälper mej

:student:

Gäst KNUTTE
Skrivet

nej det är svårt vi har fösökt i 1 år nu och bara i 1 värdenln

:(

Gäst KNUTTE
Skrivet

ja men snälla kan inte någonbara hjälpa mej man får alla mina fm och två hjul ju så snälla

Skrivet (redigerat)

Här är dom första PC fusken till Grand Theft Auto:San Andreas

kolla på den här länken:http://www.g-unleashed.com/index.php?cat=16&pid=491&page=cheats_-_pc

Redigerat av Noodle

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...