rickii Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 När jag började spela CS så var man tvungen att sikta längre ner ju längre bort man var.... men nu när jag har vant mig vid det så har det ändrats :angry: ... nu skjuter man exakt i mitten av aimet hur långt bort man än är... så snälla hjälp mej att ändra tillbaka så att jag kan träffa igen?!?!? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Insane-Killer Skrivet 7 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2005 När jag började spela CS så var man tvungen att sikta längre ner ju längre bort man var.... men nu när jag har vant mig vid det så har det ändrats :angry: ... nu skjuter man exakt i mitten av aimet hur långt bort man än är... så snälla hjälp mej att ändra tillbaka så att jag kan träffa igen?!?!? :unsure: Man skjuter inte i mitten men om du vill så kan du ju skjuta lite i taget. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst willeo Skrivet 7 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2005 jag brukar skjuta typ tre skott i taget de funkar för mig :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rickii Skrivet 7 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2005 När jag började spela CS så var man tvungen att sikta längre ner ju längre bort man var.... men nu när jag har vant mig vid det så har det ändrats :angry: ... nu skjuter man exakt i mitten av aimet hur långt bort man än är... så snälla hjälp mej att ändra tillbaka så att jag kan träffa igen?!?!? :unsure: Joo innan så sköt den inte i mitten... men nu skjuter den exakt i mitten!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Nike Skrivet 13 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2005 Kan du inte skjuta?? :P :blink: (dumbass) :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fesoj_92 Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 skriv typ sizedown eller sizeup i konsollen (hadde samma problem men funkar fint nu!) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeogetZ Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 jag brukar skjuta typ tre skott i taget de funkar för mig :) bursta :P hehe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg