Shadowbeing Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2005 ok jag får väl tänka på saken Det är bättre att spara pengarna....Du kommer ändå vilja sälja det inom kort.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 kanske det? Men han kanske kommer att stormälska det! Man vet aldrig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pink Tiger Skrivet 20 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 Det står inte så mycket bra om spelet så den blir det inte. (Bara så att du vet Rallypacker så är Pink Tiger en tjej) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus3 Skrivet 23 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 Jag tycker att Hit And run e sk*t roligt det e värt att köpa man tröttnar ej, inte jag iaf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gurkis_nr1 Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2005 Har bara spelat Hit & Run å ja tyckte inte de va nå vidare bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 Hmm.. Litar mer på Gurkis ord... Alltså, på Road Rag gjorde man inget annat än att åka och hämta folk i stort sätt.... Hade väntat mig nåt race... Det var därför jag köpte det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xylo Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 Har båda 2, road rage har sämst grafik och simpsons hit and run har skitbragrafik (tycker jag) När man klarat simpsons hit and run så är det asroligt att bara köra omkring och preja med en monstertruck och sandbuggy och raketbil. Sen efter 3 månader är det roligt att börja om. KÖP DET! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
>Daniel< Skrivet 12 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2005 har hört att spelen e dåliga :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumintrollet Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 Ja Road Rage är men Hit & Run Är rätt bra :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
guz** Skrivet 14 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2005 de e inte så svårt skulle inte köpt de själv, tycker inte att du ska betala mer 250 som angelino sa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
seddot Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 jag tror jag köper Hit & Run fast hur mycket kostar det? Någon som vet? jag såg det för 300 :) <{POST_SNAPBACK}> på game kostar det 299.- :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg