Hoppa till innehåll

Gta San Andreas

F.E.A.R

Rekommendera inlägg

Tja jag har spela Gta San Adndeas i ps2 och vill berätta lite Om en hemligt militärbas I GTA San Andreas. Den e typ som Area 51 med skyltar som antyder att det göms något supertophemligt innanför stängslen och att den som tar sig komma och bli sjuta på fläcken.

Givetvis är det en referens till verkligheten Area 51 omgärdat av Ufo-myter. men när jag skulle flyger över basen och kolla in då kkomma missilos som kommer att skicka ut målsökande missiler mot min flygplan

jag har en bild här när jag snor en flygplan hehe :cool:

post-20719-1118087300_thumb.jpg

mer bilden komma sen nå skriv här om ni vill veta nåt Om gta Sandreas!!

Redigerat av F.E.A.R
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst wångö

Tja jag har spela Gta San Adndeas i ps2 och vill berätta lite Om en hemligt militärbas I GTA San Andreas. Den e typ som Area 51 med skyltar som antyder att det göms något supertophemligt innanför stängslen och att den som tar sig komma och bli sjuta på fläcken.

Givetvis är det en referens till verkligheten Area 51 omgärdat av Ufo-myter. men när jag skulle flyger över basen och kolla in då kkomma missilos som kommer att skicka ut målsökande missiler mot min flygplan

o de visste ja inte som har spelat de sen de kom :P haha . Lol

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst wångö

haha . menar de. lite sen

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tja jag har tagit lite kort till er i hemligt army bas I GTA SANDREAS.....

HAr gjord det sj det e lite svård att åka ditt det komma polis och allt jag måste springa Tys men ändå komma masor militär efter mig här har ni lite bild.....

post-20719-1118418940_thumb.jpg

post-20719-1118419031_thumb.jpg

post-20719-1118419151_thumb.jpg

UNDER GROUND BASE VART OCH ALLT.....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(tips) landa långt ifrån dom där missilramperna och skjut ned dom med missilerna på jaktflygplanet så slipper du bli nerskjuten av dom sen poliserna är inget att göra nåt åt om du inte brukar fuskadå trycker du in följande:aezakmi :)

huh AEzakmi e det odödlig fusk elle?

jag orkar inte fuska så mkt...därför att när man har spela lång tid typ 2 månad efter bli det tråkigt som f*n.......adrig dör elle ingen polis det e ju inte så cool elle?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...