Daxter Skrivet 10 Januari 2004 Rapport Skrivet 10 Januari 2004 Finns inga så om du har svårt på ett ställe så PM:a mej. Jag har klarat ut det
MahL Skrivet 12 Januari 2004 Rapport Skrivet 12 Januari 2004 Finns inga så om du har svårt på ett ställe så PM:a mej. Jag har klarat ut det Hur långtid tog det för dig att klarar av det?
pontus Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Skrivet 18 Januari 2004 det var ju jätte-snabt jag klara det efter 1½månad!!!
MahL Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Skrivet 19 Januari 2004 jag klarade av mitt på typ 9 dagar efter att jag köpte det
Joy Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Skrivet 19 Januari 2004 Mitt klarade jag... På en vecka med väldigt liten speltid, jag är ju bland de första i Sverige att klara Jak II: Renegade, det är jag ju nöjd med också =) Här finns nåt med stil av fusk till jak 2.. Plockat från fuska . nu... När du samlar in ägg så kan du gå in på stopp menyn och gå in på (secrets) eller på svenska hemligheter och när du samlat in en viss summa ägg så kan du sätta på olika modes som "Big head mode".
MahL Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Skrivet 19 Januari 2004 Mitt klarade jag... På en vecka med väldigt liten speltid, jag är ju bland de första i Sverige att klara Jak II: Renegade, det är jag ju nöjd med också =) Här finns nåt med stil av fusk till jak 2.. Plockat från fuska . nu... När du samlar in ägg så kan du gå in på stopp menyn och gå in på (secrets) eller på svenska hemligheter och när du samlat in en viss summa ägg så kan du sätta på olika modes som "Big head mode". men Joy har du hittat alla de där äggen? Jag har inte gjort det än fast jag håller på och letar
Daxter Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Skrivet 25 Januari 2004 Jag har hittat 181stycken. Man ska helst göra dom där mini uppdragen man får av Torn om man pratar med nån slags grej. Jag har typ klarat alla dom, det är bara en kvar. Men vid stadion så kan man få äggen med hjälp av JET-board banan te x. Jag har klarat den men inte dom andra.
Daxter Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Skrivet 14 Februari 2004 Pontus skrev:det var ju jätte-snabt jag klara det efter 1½månad!!! Hallå!!! Tänk med hjärnan du klarade det på en halv månad och jag på tre veckor! en månad är 4 veckor! Alltså klarade du det på 2 veckor och jag på TRE. :o
Rekommendera inlägg