wario Skrivet 7 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2005 :angry: varför vill ingen svara mig.....jag får alldrig något svar.....hur får man vatten nyckeln :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 Det är inte så att folk sitter och retas och vägrar svara. Det är snarare så att ingen vet svaret. Du får ha mera tålamod. Efter ett tag kommer det någon som hjälper dig. Vilken är vattennyckeln? Beskriv bättre! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wario Skrivet 8 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 på dörren står det bara att man ska ha en vatten nyckel...en nyckel med ett vatten motiv vet du svaret??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 9 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2005 Nej, tyvärr, jag minns inte var man hittar nyckeln, men kolla på nån sida på internet efter guider Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wario Skrivet 9 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2005 kan du någon sida??? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winnder Skrivet 11 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2005 vad för nånstans i spelet är du? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wario Skrivet 14 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 jag har klarat en stor (larv)och jag har två böcker (the book of evil) och (the book of good Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The-Black-Flame Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 hmmmmm.vet inte tror jag.jag har kollat på när min brorsa spelat det men tror inte att han hittade en "vatten nyckel" när jag kollade.har du kommit till hajarna än? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wario Skrivet 16 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2005 nej...kan du fråga han om han vet? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blank Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 Jag antar att du är i Training Facility:t. Till och börja med måste du ha den röda nyckeln. Den blåa nyckeln får du när du har varit i källaren. så när du har gjort allt det där kan jag hjälpa dig. Hör av dig när du har klarat det! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg