Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Gäst HuRkEn
Skrivet

Har fastnat i Emerald. Har just varit högst uppe på Mt.Pyre och slagits mot team Aqua. Men vet inte vad jag ska göra? Nån som kan hjälpa? Förklara så bra och mycket som möjligt!

P.S!

Har sökt på fusk och det står att man ska flya till S nånting city och gå till båthuset där Captenen är, men det är helt tomt där. Vad ska jag göra!!??

Gäst HuRkEn
Skrivet

Du har redan frågat det här i en annan Emerald tråd -_-

Börjar bli jävligt irriterad på dig. Du skriver bara för att få någon form av poäng. Så onödigt!

Läs frågan högre upp!

Gäst Wish_Maker
Skrivet

jag börjar bli irri på dig ditt ....o så sluta tjata bara för att du känner dig som en förlorare för att du har mindre poäng än oss stora killar ;)

Dark Elite: Fishar Mario sa åt den dära killen att göra en egen tråd.. sen säger du att han inte ska göra det :P aja men han fick göra en egen tråd så inge tjat om att han inte skulle göra det

Skrivet

Jag börjar bli irri på alla er.

Jag blir irri på Dark Elite bara för att han försöker gå upp i FuskaRank.

Jag blir irri på Wish_Maker och HuRkEn för att ni mobbar honom.

Och jag har sett er skriva onödiga inlägg också så ni ska inte säga nåt.

Ni är lika goa ni ;)

Så då var det sagt. Back To Topic.

• 2 veckor senare...
Skrivet (redigerat)

Hur fick du tag på pokémon emerald??? :huh:

Den har väl inte kommit ut än

Redigerat av Svedda
Skrivet

Har fastnat i Emerald. Har just varit högst uppe på Mt.Pyre och slagits mot team Aqua. Men vet inte vad jag ska göra? Nån som kan hjälpa? Förklara så bra och mycket som möjligt!

P.S!

Har sökt på fusk och det står att man ska flya till S nånting city och gå till båthuset där Captenen är, men det är helt tomt där. Vad ska jag göra!!??

ja tror du ska till slateport

• Skapa ny...