Rallypacker Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 nej, tyävärr inte... men du kan ju kolla in på typ www.psxcare.se's forum. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 15 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2005 Jag tycker du ska kontakta han som chippade det och fråga om han vet någon lösning eller om han kan reparera den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 15 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2005 dom som chippar brukar inte göra sådant... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Farenhait Skrivet 16 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2005 Gå till affärern där du köpt den och fråga vad osm är fel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 16 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2005 han har ju chippat den... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mantis Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2005 jag köpte gta sa i torsdags och börja spela efter typ 37min så stana skiten och jag fick damp :D men så tog jag ut skiva och av reflex blåste jag in i skälva cd enheten eller va man kallar det hellt enkelt där man lägger skivan och trycker in jaja jag blåste iaf i den sen satt på spelet nu har jag spelat o av bruttet sen des Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2005 så du blåste i cd-läsaren? Som man gör på snes ibland? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mantis Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2005 japp :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst rallykorven Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2005 känner många med pajat xbox bara för att dom har chippat ahahaha där rök 1,5 papp plus chipp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2005 f*n va coolt att det funka! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mantis Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2005 mmm :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2005 men dock tror jag att det inte är problemet i detta fall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg