MrSwat Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 när man har köp wow så får man ju en månad fri spel men när jag gör ett account så står det att jag måste betala... förstår inte vad jag ska göra... hjälp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 Man måste nog batala först, sedan får man en gratis månad... Eller nåt... =S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSwat Skrivet 8 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 det är ju dumt... då måste jag ju köpa 60 dagars kort... fast jag tror att man inte ska betala innan man använder den fria månaden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kahn Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 Man måste som sagt "subscrine" (stavning?) innan man spelar.. (med kreditkort eller gamecard) Och när ni har gjort det, så får ni 30 dagar gratis speltid, och efter det börjar ert gamecard/kreditkort gälla.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coco Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 precis som Kahn sa så måste du ha nåt slags betalnings kort för att kunna spela du slår in din kod på från kortet så får du en gratis månad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burak127 Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 (redigerat) kanske , måste du betala först Redigerat 28 November 2006 av burak127 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg