Gäst Rojen Skrivet 9 Juni 2005 Rapport Skrivet 9 Juni 2005 När man har klarat alla svårighetsgader på alla banorna så dycker det upp ytterligare en svårighetsgrad, som heter 007... hur gör man för att få dessa avbockade? och hur får man Egyptian som multiplayer-bana?
Shadowbeing Skrivet 12 Juni 2005 Rapport Skrivet 12 Juni 2005 När man har klarat alla svårighetsgader på alla banorna så dycker det upp ytterligare en svårighetsgrad, som heter 007... hur gör man för att få dessa avbockade? och hur får man Egyptian som multiplayer-bana? Du måste iaf klara Egyptian på Agent för att få den i Multiplayer...Den där extra svårhetsgraden är nog ingen svårhetsgrad, för när jag körde på den svårhetsgraden klarade jag den fast fick ingen completed...
Gäst Bobby Orr Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Skrivet 18 Juni 2005 Man kan inte få dessa avbockade. 007-svårighetsgraden har samma objectives som 00 agent bara att man får ställa in hur bra ens fiender är på att strida. Man kan t.ex ställa in att fiender får 10 ggr så mycket liv och att alla deras skott skadar hela livet m m.
Nain Skrivet 17 Juli 2005 Rapport Skrivet 17 Juli 2005 jag tycker 007 är en mycket bra sak. så man kan ändra själv. och jag klarade faktiskt allting utan att fuska innan :P
Shadowbeing Skrivet 17 Juli 2005 Rapport Skrivet 17 Juli 2005 Det går i stort sätt inte att fuska...Om man har klarat Secret Agent på en bana så kan man inte använda fuskerna på 00-agent... Eller jo, om man är skicklig nog att slå in koder så..
Nain Skrivet 18 Juli 2005 Rapport Skrivet 18 Juli 2005 jag slog in koderna, det var inte så svårt, men det gjorde jag på en annan fil. mycket kul att klara det med fusk så det gills
Shadowbeing Skrivet 19 Juli 2005 Rapport Skrivet 19 Juli 2005 Men då kan det ju inte räknas som man har klarat det i helhet.
Nain Skrivet 19 Juli 2005 Rapport Skrivet 19 Juli 2005 jo det gör det om man slår in tex: L + R + c-vänster och lyckas med det får man en avbockning efter. så det gills som om man klarar det.
Shadowbeing Skrivet 22 Juli 2005 Rapport Skrivet 22 Juli 2005 Jo jo, men du kan se det som fusk, och det är inte lika roligt att ha klarat det på så vis.
Rekommendera inlägg