TheUnnamed Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 Jag har kanske tänkt att köpa World of warcraft Men jag tycker att först köpa själva spelet för 300 kr eller något sånt sen betala en månads avgift på 80 kr är lite att ta i men.... Är det värt pengarna ni som har köpt det är ni nöjda eller missnöjda? Jag vill ha råd... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 det kostar 110 i månaden och om du är lite smart så köper du guild wars istället Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 10 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 Hur är guild war? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 (redigerat) Jag tycker att du ska köpa WoW så fort du kan! Årets überspel =P Helt klart värt pengarna. Redigerat 10 Juni 2005 av Snake Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 11 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2005 OK, Men kan ju annars köpa det & provspela i 1 månad om man inte ycker om det så behöver man ju faktist inte betala mer då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 13 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2005 annars kan du köpa guild wars är typ som wow fast ingen kostnad i månaden.fast du gör som du vill. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 annars kan du köpa guild wars är typ som wow fast ingen kostnad i månaden.fast du gör som du vill. Varför förknippar ni WoW med GW?Det är inte det minsta likt, möjligtvis i städer, men utanför spelar man ensam >.< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wuurds Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 orka guild wars.. det suger.. man kan inte se nån utanför staden om man inte är party , Helt tomt förutom monster. Hur tråkigt som helst ju.. köp world of warcraft.. det äger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maxie_91 Skrivet 24 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2005 i striderna e det pokemon aktigt= SUGIT :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 25 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2005 orka guild wars.. det suger.. man kan inte se nån utanför staden om man inte är party , Helt tomt förutom monster. Hur tråkigt som helst ju.. köp world of warcraft.. det äger Ok, så om du blir ovän med nån och ska göra en quest så springer det runt ett mongo och skriver cp hela tiden, eller att flera andra gör samma quest.. Jag spelar nog hellre spel där jag kan träffa folk jag gillar i staden och gå ut o göra quests! Och om du är själv så tänker du itne på det! Gå med i en guild så har du alltid någon att prata med.. Och om du köper Wow bara för att testa en månad måste du endå ha en kort kod för att spela, annars måste du köpa ett gamecard och då är det ju inte gratis direkt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
David_OG Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 orka guild wars.. det suger.. man kan inte se nån utanför staden om man inte är party , Helt tomt förutom monster. Hur tråkigt som helst ju.. köp world of warcraft.. det äger Kan du hålla käften tror att du e så j*vla djupp ^^ kan slå vad om att du spelar Alliance Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 World of warcraft suger hehhehe kör guild wars f*n det e ju rena rama rånet att köra wow det kostar ju mera än vad de´t är värt det borde kosta 2 kr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg