Hoppa till innehåll

World Of Warcraft


Rekommendera inlägg

Jag har kanske tänkt att köpa World of warcraft Men jag tycker att först köpa själva spelet för 300 kr eller något sånt sen betala en månads avgift på 80 kr är lite att ta i men.... Är det värt pengarna ni som har köpt det är ni nöjda eller missnöjda? Jag vill ha råd...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

annars kan du köpa guild wars är typ som wow fast ingen kostnad i månaden.fast du gör som du vill.

 

Varför förknippar ni WoW med GW?

Det är inte det minsta likt, möjligtvis i städer, men utanför spelar man ensam >.<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

orka guild wars.. det suger.. man kan inte se nån utanför staden om man inte är party , Helt tomt förutom monster. Hur tråkigt som helst ju.. köp world of warcraft.. det äger

 

Ok, så om du blir ovän med nån och ska göra en quest så springer det runt ett mongo och skriver cp hela tiden, eller att flera andra gör samma quest..

Jag spelar nog hellre spel där jag kan träffa folk jag gillar i staden och gå ut o göra quests!

Och om du är själv så tänker du itne på det! Gå med i en guild så har du alltid någon att prata med..

 

Och om du köper Wow bara för att testa en månad måste du endå ha en kort kod för att spela, annars måste du köpa ett gamecard och då är det ju inte gratis direkt..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

orka guild wars.. det suger.. man kan inte se nån utanför staden om man inte är party , Helt tomt förutom monster. Hur tråkigt som helst ju.. köp world of warcraft.. det äger

 

Kan du hålla käften tror att du e så j*vla djupp ^^

kan slå vad om att du spelar Alliance

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

World of warcraft suger hehhehe

 

 

kör guild wars

 

f*n det e ju rena rama rånet att köra wow det kostar ju mera än vad de´t är värt

 

 

det borde kosta 2 kr

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...