Gäst NettanSthlm Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 Hej på er! Jag har precis beställt Donkey Kong 2. Är hel-förtjust i ettan. Ni som har alla tre...vilket är roligast? bäst? svårast? /Nettan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Basse Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 Hej! Jag älskar all Donkey Kong, alla är svin roliga tycker jag! jag tycker 3:an är svårast att klara, om man ska klara spelen HELT! Det som jag tycker är tråkigaste Donkey Kong till Snes är Donkey Kong 2. Fast det är ändo ett roligt spel! Från vilken sida beställde du Donkey Kong 2?? Jag skulle gärna vilja köpa 2 och 3:an Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst NettanSthlm Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 Jag brukar köpa begagnade spel på www.tradera.se. En auktionsmarknad på nätet. Jätte-bra. Det spelar ju ingen roll om sånna här saker är begagnade, huvudsaken är ju att de fungerar (inte hur de ser ut). Tack för dina svar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 Själv spelar jag på emulator, men 1an är fullt roligast tycker jag. 2an är smått svårare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 25 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2005 ettan är ju lätt å smidigt.. Men det är musiken som gör att jag drar en röst på det första i serien. Egentligen är de ju bra allihopa men.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 27 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2005 1:an är roligast tycker jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 27 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2005 1 är roligast och 2,an svårast (enligt mej) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
¤west¤ Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 tycker också nästan att 1:an är bäst..men 2:an och 3:an é också riktigt bra :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 3 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2005 Ettan är roligast, tvåan är svårast, trean är lättast. Ska jag vara helt ärlig har jag inte klarat 100% på Donkey kong country 2 än. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 30 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2005 Ettan är roligast, tvåan är svårast, trean är lättast. Ska jag vara helt ärlig har jag inte klarat 100% på Donkey kong country 2 än. Har du klarat 100% på donkey kong country 1 ? snälla berätta vad som händer då. Jag har altid undrat det. Jag skulle bli otroligt glad. :kung: :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 30 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2005 ettan bäst, tvåan lättast, trean svårast. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knölföda Skrivet 31 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2005 Jag kan inte komma på vilket som är roligast men DK 2 är svårast :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg